مطالعات نشان دهنده اين است

طراحي گرافيك, نشانه و آرم و لوگو

مطالعات نشان دهنده اين است

۸۳ بازديد

مطالعات نشان دهنده اين است كه تجربه استرس براي طولاني مدت مي تواند سيستم ايمني بدن را تضعيف و فرد را نسبت به بيماري ها آسيب پذير سازد ،از نمونه هاي كوچك مثل سرما خوردگي تا انفولانزا و كرونا .
يكي از كار هاي توصيه شده براي كنترل استرس ورزش كردن است . ورزش تقريبا به هر شكلي مي تواند به عنوان تسكين دهنده استرس عمل كند . فعال بودن مي‌تواند تسكين دهنده هاي طبيعي (اندورفين) مارا تقويت كرده و ذهن مارا از نگراني هاي روز مره منحرف كند  همچنين مي تواند روحيه مارا بهبود بخشد ،علائم مرتبط با اضطراب را كاهش دهد و خواب مارا كه اغلب با استرس مختل شده  تنظيم كند و از اين طريق باعث كاهش استرس و احساس بهتري در ما شود 
بنا براين توصيه ما به شما اين است در اين روزها كه زمان بيشتري در منزل هستيد سعي كنيد ورزش روزانه را در برنامه خود بگنجانيد.
ورزش هايي كه به كاهش سطح استرس كمك مي كند :
_يوگا با افزايش  مقاومت  و انعطاف پذيري شما تنش جسمي را تسكين مي دهد همچنين با استفاده از تنفس عميق باعث ايجاد واكنش آرامش بدن ميشود.براي يوگا در منزل مي‌توانيد از اپليكشن رايگان ‌Down dog استفاده كنيد
_رقصفوايد جسمي و روحي زيادي دارد ، با ايجاد احساس چابكي و شادي باعث كاهش استرس مي شود .
_پيلاتس با تمركز برابر بر تقويت و افزايش ماهيچه ،يك هماهنگي جسمي را ايجاد مي‌كند و ازين طريق به تعادل و آرامش بدن كمك مي‌كند .
_تاي چيتاي چي كه برگرفته از هنر هاي رزمي چيني باستاني ست و غالبا مراقبه در حركت خوانده مي‌شود ، حركت بدني را به تنفس پيوند مي زند و با تمركز بر زمان حال، جذب ذهني نگراني هاي روزمره را از بين مي برد . از ديگر مزاياي آن مي‌توان به تعادل بهتر ، خواب آرام‌تر و افزايش آمادگي قلبي عروقي اشاره كرد.براي انجام تاي چي در منزل مي‌توانيد از ويدئو هاي آموزشي استفاده كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.